Zümrüt Sarraf Sıkça Sorulan Sorular

Genel Sorular

Kapıda ödeme var mı? Şeffaf kargo kullanıyor musunuz?
Hayır, ürünlerimiz sarrafiye olduğu için çalınma riski yüksektir.
Nasıl ödeme yapabilirim?
EFT, havale, whatsapp destekli hızlı ödeme ve web sitemizden kredi kartıyla satın alma yapabilirsiniz.
Ürünleriniz yurt dışına gönderim sağlıyor musunuz?
Evet, ETSY mağazamızdan satın alabilirsiniz. Dilerseniz Whatsapp ve İnstagram üzerinden hızlı sipariş oluşturabilirsiniz.
Görseller ürünlerin gerçek ebatını yansıtıyor mu?
Manken fotoğrafları ürünün gerçek ebatlarındadır. Canlı manken üzerinde standart ölçü ürünle çekimlerimiz yapılmaktadır.
Ürünlerinizdeki inciler gerçek mi?
Evet, İncilerimiz gerçek incidir.Doğal inci olarak da tabir edilen incilerimiz birinci sınıf saflıkta ve AA kalitedir.
Ürünümün herhangi bir zarar görmesi durumunda garantisi var mı?
Ürünün müşteri kaynaklı hasar görmesi durumunda herhangi bir garantisi yoktur. İmalattan kaynaklı bir sorun sebebiyle ürünün taşının düşmesi, altının yırtılması gibi sorunlarda sertifikanız ve faturanızla başvurmanız durumunda garanti kapsamındadır.
Ürünümü mağazanıza tadilat için bıraktım ne zaman teslim alabilirim?
(0352) 222 40 06 numarasından mağazamızı arayabilir veya Whatsapp hattımızla 0535 270 80 80 iletişime geçebilirsiniz.
Ürün sertifikamı kaybettim ne yapmalıyım?
Whatsapp hattımızdan konu ile ilgili destek alabilirsiniz.
Gümüş ürünlerinizin kararması durumu garanti kapsamına giriyor mu?
Hayır, Gümüş ürünler ham maddesi gereği belirli bir süre sonra oksitlenmektedir. Mağazamıza uğrayarak parlatma işlemi yaptırabilirsiniz.
Alacağım ürünün ölçüsünü bilmiyorum ne yapmalıyım?
Whatsapp sipariş hattımızdan destek alabilirsiniz. Sizin için video görüşmeyle ve sesli görüşmeyle yardıma daima hazırız.
Yüzüğüm parmağımı sıkıyor ne yapmalıyım? Daraltma veya genişletme yapılmakta mıdır?
Yüzüğünüzü bize ulaştırmanız halinde sizin için daraltma/genişletme işlemi yapılacaktır. Genişletme işlemlerinde eklenecek altın ve gümüş gramı için ekstra ücret talep edilebilir.

Sipariş

Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tüm siparişleri üye girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda bulunan siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.
Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?
Üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir. Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir.
Ödeme Seçenekleri nelerdir?
EFT, havale, kredi kartı, whatsapp destekli hızlı ödeme ve web sitemizden kredi kartınızla satın alabilirsiniz.
Taksitli ödemeniz var mı?
Taksitli ödeme imkanımız vardır. En fazla 3 taksit yapabilirsiniz.
Sitenizde 3D ödeme var mı?
Evet, sitemizde 3D güvenlik ödeme sistemi vardır.
Siparişime not eklemek istiyorum nasıl yardımcı olabilirsiniz?
Whatsapp hattımız üzerinden bize ulaşırsanız notunuz özel kağıt ve zarfıyla sevdiklerinize ulaşacaktır.
Siparişimi hediye paketi yapıyor musunuz?
Evet, ürünlerimiz Zümrüt Sarraf özel kutusunda sürpriz hediyelerle size ulaşmaktadır.

Kargo ve Teslimat

Kargom ücretsiz mi?
Tüm siparişlerde kargo ücretsizdir.
Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?
Yurtiçi kargo.
Adreste olmayacağım teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Yola çıkan kargolarda adres değişikliği yapılmamaktadır. Henüz kargoya teslim edilmemiş siparişler için Whatsapp hattımıza teslimat adresi bilgilerinizi iletebilirsiniz.
Ürünler sigortalı mı? Ürünümün kargoda zarar görme ihtimali var mı?
Evet, ürünlerimiz sigortalıdır. Kargo kaynaklı sorunlar nadiren de olsa yaşanabilir. Sorunun kargo kaynaklı olduğunu düşünüyorsanız lütfen şubeye giderek tutanak tutturunuz. Aksi halde işlem yapılamaz.
İade ettiğim takdirde kargo ücreti bana mı ait?
Evet, iade kargo ücreti müşteriye aittir.
Ürün sipariş verdiğimde ne zaman elimde olur?
Yaşadığınız bölgeye göre değişmişim göstermektedir. En az 1 gün en fazla 7 iş günü içinde elinizde olur.
Ürünleriniz yurt dışına gönderim sağlıyor musunuz?
Evet, ETSY mağazamızdan satın alabilirsiniz. Dilerseniz Whatsapp ve İnstagram üzerinden hızlı sipariş oluşturabilirsiniz.

İptal İade

Kişiye özel ürünlerin iadesi var mı?
Kişiye özel ürünlerin değişim ve iadesi yoktur.
Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapmam gerek?
Web sitesinden yapılan satın alma işlemlerini panelden sipariş iptaliyle yapabilirsiniz. Diğer kanallardan (whatsapp, instagram, facebook vs.) siparişlerinizi whatsapp hattımızla iletişime geçerek iptal edebilirsiniz.
Aldığım ürünü beğenmemem durumunda iadesi mevcut mu?
Üründe kullanım olmadıysa mağazamıza ilk 14 gün içinde sertifika ve ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz. Küpe, piercing gibi ürünlerde hijyen kaynaklı sebeplerle iade yoktur.
Aldığım ürünü değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım?
Kampanyalı ürünlerde ve özel ölçü yapılan ürünlerde değişim ve iade bulunmamaktadır. Bunun dışında İlk 14 gün içinde sertifika ve ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz.
İade edilen ürünümün ücreti ne kadar zamanda hesabıma yatar?
Ürün iade edildikten sonra 14 gün içinde hesabınıza aktarılır.
Sanal mağazadan almış olduğum ürünü mağazada değişim, iade yapabilir miyim?
Evet yapabilirsiniz.
Siparişiniz nasıl gelecek ?
Siparişiniz Nasıl Gelecek?

Siparişiniz kargo firması tarafından size teslim edilene kadar Birinci1926 sorumluluğu ve güvencesi altındadır.

  • Güvenli Alışveriş
  • Sigortalı ve Hızlı Kargo
  • Kolay Değişim
  • Orijinal Ürün Sertifikası
  • Bakım Garantisi
  • Danışma ve Destek
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Çerez Örnek